2011年5月16日星期一

半夜的驚嚇

15 MAY 2011 (SUN)

去完街街返到屋企仲係好精神,如常地繼續洗白白、飲奶奶同覺覺豬。

點知到左半夜小小豬開始好反訓,所以大肥豬就由BB床抱左上嚟同我地一齊晒,諗住咁會好啲。

點知訓訓吓,我就感覺到小小豬成身都好似發滾咁,個人又忟忟憎憎,見唔對所以就幫佢探吓熱,點知..原來小小豬發燒,真係嚇C我,發燒依家嘢都真係可大可少,又怕佢會燒壞個腦,所以我地唯有半夜三點鐘飛的士去九龍城法國醫院睇醫生啦~

 

我地去到醫院,剛好個夜診醫生又去左巡房,所以都等左半個鐘先有得睇,睇吓個豬仔個辛苦樣,真係肉到赤晒。好在佢都仲識笑,所以心情都未致去到谷底~

 

醫生話小小豬係感冒所以喉嚨發炎導致發燒,安排姑娘幫小小豬塞PATPAT,之後又俾左啲退燒藥同化痰止咳藥俾我地。

可能係塞左PATPAT關係,所以小小豬返到屋企都已經退左燒,雖然都係係訓得唔好,不過見佢冇發燒我都已經安心左啲啦。

一見小小豬個辛苦樣,我都攪到六神冇主,真係唔好再俾依啲驚嚇我啦!

沒有留言:

發佈留言