2011年5月9日星期一

我的新髮型

9 MAY 2011 (MON)

我依個厚厚嘅短髮一長左之後,就開始好難打理,加上我又唔識吹靚佢,所以就攪到成個波波頭,好醜樣呀!

雖然我都好想留番長把頭髮,不過每次去到依個情況都忍受唔到。今次都唔例外,所以最終都係決定剪吓佢。

今日放工去平時幫我剪頭髮位姐姐,主要都係打算修吓佢。我同髮型師姐姐講話想剪左頸對上啲頭髮同埋修番靚個型,點知...最後佢就幫我剪成咁啦~

嘩...剪到咁短,返屋企小小豬會唔會唔認得我呀!

我都係第一次剪到咁短,講真...真係有好唔鐘意,因為個髮型勁男仔頭,又影到我塊面勁肥,我下個月就要同小小豬去影家庭照,咁嘅髮型又點會影得好哦,真係十萬個唔開心,好想買個假髮戴住呀!

不過唔剪都剪左,唯有同阿Q啲自己講,剪短左清爽啲,又細路女啲,都幾好呀!

依家唯有等啲頭髮快啲長,唔知大家有冇好方法可以介紹啲俾我,等我可以快啲變返好啲呀!

沒有留言:

發佈留言