2011年1月9日星期日

傻笑的小王子

9 JANUARY 2011 (SUN)

依排天氣凍,小小豬塊面仔又再紅卜卜,不過冇之後咁紅腫,所以我都放心啲。

我都知濕疹係一件好長手尾嘅病,我會努力照顧小小豬,希望大個啲就可以斷尾,變返一隻靚豬仔呀!

雖然面仔紅卜卜,不過小小豬心情都冇受影響,今日同公公傾計時,又不停哈哈咁傻笑啦~

唔止傻笑,一笑得激動,佢個PAT PAT仲郁郁咁,勁攪笑呀~

其實唔只係今次,上幾次公公同小小豬玩嘅時候,小小豬都係咁傻笑,不過就唔夠快拎起部電話,今次終於俾我影到啦!

相信依個小小豬一定係好痴公公,因為其他人點同佢玩得興奮,佢都只係笑笑口咁,但公公一撩佢,小小豬就會即刻哈哈大笑,真係攪到我有啲妒忌添…哈哈哈!

沒有留言:

發佈留言