2011年1月16日星期日

格仔AGAIN

15 JANUARY 2011 (SAT)

前排係屋企附近個商場租左一個格仔嚟賣砂糖兔仔,經過大半個月經盈,銷量都只係屬於一般,但都叫發過市,咁都算好啦(真阿Q精神)!

哈哈...等我係度又買吓廣告先:返左啲新嘅砂糖兔貨物,如果行開就嚟睇吓有冇啲合心水嘅嘢,幫襯吓啦!格仔就係藍田匯景廣場5樓92號鋪CASHIN BOX - A5格(即係廚窗嘅左下角嗰個,都好易搵到呀!)~

除左砂糖兔小格之外,今日我又開多左一個新格仔,不過依個格仔就係我同小豬媽合股,其實係原本小豬媽叫我將佢啲貨擺埋係我個小格入面,不過我啲兔仔都已經好大件,又點夠位放埋佢啲貨呢,剛好又有一個格仔出租,所以就租埋佢嚟幫小豬媽做吓生意啦!依個格仔都係同一間鋪,不過就係K1位(即門口最高嗰行第二格)~

哈哈..突然間好似好大生意添,我地都係試吓,希望可以長做長有,咁就可以幫補吓小小豬奶粉錢呀!

沒有留言:

發佈留言