2011年1月5日星期三

擔心

5 JANUARY 2011 (WED)

小小豬由一個月開始面仔都成日紅卜卜,初時健康院姑娘話係啲BB瘡(大意話係胎毒咁解),不過過左到左兩個月之後,啲BB瘡都冇好轉(因為姑娘話約一個月之後就會散),仲變得開始嚴重左,唔止紅卜卜,曾經試過又紅又腫,真係睇見到心痛,最後帶佢去幫我地接生嘅醫生睇,終於證實左係濕疹。

雖然唔算係嚴重嗰種,加上醫生話好多飲奶粉嘅BB都有,但一聽到小小豬有濕疹真係好唔開心,因為睇左好多網站講,濕疹手尾好長有排攪嘛!(唉...小小豬係我肚入面嘅時候我都已經好小心飲食,都唔明白點解咁都會有濕疹,真激氣呀!)

醫生都俾左啲藥膏我地,雖然明知有類固醇,不過見小小豬成日因面仔紅腫咁忟憎,都冇辦法唔幫佢塗,等佢舒服啲。就係咁我地KEEP住平日同佢塗CREAM,嚴重時就塗藥膏,過左兩個月都叫做冇乜大問題。

不過今朝小小豬嘅紅腫情況又嚴重左,今次唔只面仔,頸仔都係咁,見到佢咁樣真係心都痛晒,返到工都冇晒心機做嘢,個心只係識得掛住仔仔呀!

唉...真係好肉痛,對住今早小小豬個可憐病樣相(因為小豬媽話影低佢,留番下次見醫生時俾佢睇),真係好內疚,點解小小豬會攪成咁,係唔係我依個媽媽做得唔好,攪到仔仔咁辛苦。

雖然小小豬未去到爛面、流血依個情況,不過小豬媽就建議搵個兒科專科睇吓,起碼專科睇都會好啲。所以依家好勤力咁不停上網搵資料,希望可以搵到個好醫生,貴貴地都唔緊要,最重要係等小小豬唔洗再成日咁辛苦嘛!

唔知有冇媽咪可以介紹一吓好醫生俾我呢?仲有呀…有冇啲好方法可以醫好濕疹呀!麻煩大家呀~

沒有留言:

發佈留言