2011年1月26日星期三

仔仔轉身了

26 JANUARY 2011 (WED)

好多人都話好多BB係三個月就識得轉身,不過我個小小豬係三個月時都仲係一舊飯咁唔識轉。

我一直等...等...等...等到四個幾月時,我地幫佢側側身,咁小小豬就用力轉埋佢,都叫做識轉少少啦!

雖然都叫做轉到,但始終唔係佢自己自動自覺咁轉,所以都有啲擔心。

不過到左今日,小小豬五個半月時,我可以放下心頭大石啦,因為......小小豬識得自己轉身啦!

返工一見到小豬媽,就即刻將小小豬識轉身依個好消息話我知,小豬媽仲話小小豬個轉力真係幾驚人,成個下午都係地膠上轉,識得自己左轉右轉咁,仲有幾下係連續轉,真係聽到我都好期待親眼見到呀!

不過唔知係唔係小小豬知我地想睇佢表演,佢就玩我地,唔肯轉俾我地睇。但當我地唔理佢時,就自己玩轉,終於俾我睇到佢轉身啦~

睇見小小豬轉身,我真係勁興奮,感覺上好似又大個仔去到另一個階段咁,依個感覺真係好難形象(係唔識點形容),總之就係好開心啦!

小小豬識的轉身,我地就要開始好似看牛仔咁看住佢,因為轉轉下就會怕有意外整親嘛.....哈哈!

沒有留言:

發佈留言