2011年1月6日星期四

好醫生難求

6 JANUARY 2011 (WED)

首先多謝各位幫忙,提供左好多對付濕疹嘅方法,我見好多朋友仔都叫我介紹芫茜水比小小豬沖涼,所以我都會首先試用先,因為芫茜都係啲天然嘢,都應該唔怕。不過就要等天氣回暖返先可以試,因為要浸洗約五分鐘,我怕小小豬會冷親呀!

雖然小小豬今日紅卜卜情況都已經好左啲,不過今日都決定帶小小豬去睇兒科醫生。我地見個醫生係屋企附近,係BK論壇都有媽咪提及過,當然評語就有好有壞啦。其實我地都本住一試心態,如果依個醫生係好,咁第日如果小小豬有唔舒服時,都可以近近地帶佢去睇嘛!

唉...那位醫生俾我嘅感覺就係好似趕收工咁(我都已經5:00去睇,又冇乜人),一坐低就跟本唔俾機會你講嘢,一輪機關槍咁講..講...,當我俾前日小小豬紅腫病相佢睇時,我地影左五張相左右,佢都只係都只係好隨意咁望左第一張一眼,之後又繼續講,佢講嘅嘢同我之前睇接生醫生所講嘅,我係網站睇嘅完全一樣,都係話啲普通濕疹,又係開左啲有類固純嘅藥膏俾小小豬塗,成個過程四分鐘都唔知有冇呀!

唔知點解我對佢冇乜信心,唔止我..小豬媽都有同感,所以都應該又要搵個另一個醫生再睇先得啦!唉…真係覺得好醫生難求呀!

沒有留言:

發佈留言