2010年9月7日星期二

第二次健康院

1 SEPTEMBER 2010 (WED)

今日再一次去健康院做檢查,主要都係見醫生睇吓黃疸指數。

係未見幫小小豬做任何檢查前,我就俾叫名去見姑娘。原來係我之前做產前時被抽樣做左個關於產後抑鬱嘅調查,今次就要做番個跟進部分。

做左一輪問卷同姑娘傾計之後,姑娘話會依據我嘅報告去評定我有冇產後抑鬱,如果有問題就會再打俾我再作進一步跟進。當然我知我一定冇問題,所以都唔擔心會收到電話。

我見完姑娘之後,就到小小豬去就磅重。經過一星期努力,小小豬已經有差唔多九磅,雖然唔算係好多,不過都好安心,起碼冇輕到嘛!

醫生先檢查黃疸指數,個數字都好理想,完全冇問題,又可以順利過一關。之後醫生睇番小小豬嘅磅數,都話好好,仲話小小豬係屬於中碼BB添。

下一次再去健康院就係滿月後去打針,聽到又令我擔心起上嚟,希望當日可以順順利利,小小豬打完針之後唔好有唔舒服或者發燒啦!

沒有留言:

發佈留言