2010年9月5日星期日

拎出世紙

26 AUGUST 2010 (THU)

今日由於係我生日關係,所以大肥豬請左半日假諗住早啲返屋企陪我,不過係佢返屋企之前,就去左做一件好重要嘅事,就係幫小小豬拎出世紙(係我生日當天去拎,好似又幾有意思哦...哈哈~)。

拎左出世紙,小小豬就有一個身份啦~



有出世紙就即係小小豬已經有名啦!

中文名就係小豬媽嘅相士朋友幫我地改,個名係會夾小小豬,對佢好好咁哦。不過為左幫小小豬保留少少私隱,所以我都唔打算公開。

英文名方面,其實由小小豬未出世都已經諗好左,係我同大肥豬一齊諗,我地都諗左好耐,因為我同大肥豬英文名都係『K』字頭,所以都想搵個都係『K』字頭,終於都幫小小豬改左個幾好聽嘅英文名~~~KINSEY,解作為勝利的王子。

所以由今日開始,大家都可以叫小小豬叫KINSEY啦!

沒有留言:

發佈留言