2010年9月1日星期三

甩臍帶

19 AUGUST 2010 (THU)

夜晚六點幾我幫小小豬換片片嘅時候,一打開條片片就見到有啲血係肚臍附近。我即刻大叫左出嚟,驚到在正在煮飯嘅小豬媽即刻入房睇吓發生乜事。

好在小豬媽在場,因為我都已經嚇失晒魄,自己都唔知應該做乜,所以小豬媽就即刻睇吓小小豬發生乜事,原來係小小豬條臍帶甩左呀~

當我地清理好個肚臍位置之後,見仲有啲血係臍帶流出,所以即刻打電話俾我地個醫生,睇吓需唔需要即刻去見醫生。

醫生話甩臍帶時有流血情況都屬於正常,叫我地依幾日小心處理,只要唔好發炎咁就冇問題。

聽完醫生咁講都叫做安心啲,不過以另一個角度睇,甩左臍帶都算係一件好事,因為每次幫小小豬換片片同洗白白時我都好驚會整到條臍帶攪到唔舒服或者發炎,依家甩左就可以輕鬆少少啦!

沒有留言:

發佈留言