2010年9月2日星期四

第一次健康院

23 AUGUST 2010 (MON)

開頭都以為差唔多一個月要去打針前先需要去母嬰健康院幫小小豬做登記,但係BABY-KINGDOM見有其他媽媽教路,出世之後就可以去健康院登記兼做檢查,所以就即刻打電話去約今日啦!

小豬媽陪我一齊去到健康院,我先做左登記,填左FORM之後就去磅重同俾姑娘洗肚臍。

之後我地繼續等,等左一陣就入姑娘房見姑娘傾計,問左好多小小豬出世到依家嘅日常生活問題,整體上姑娘都話小小豬生長都幾好。

原來除左BB檢查之外,仲會幫媽咪做產後檢查,不過因為我係開刀關係,姑娘好有善話佢都都只係做傳統嘅普通檢查,建議我番私家醫生做產後檢查。冇所謂啦,我完全冇諗過佢地會幫我做檢查。

同姑娘傾完計之後,就去見醫生幫小小豬做個檢查,其實都真係一個小小嘅檢查,只聽吓心跳,睇吓手仔腳仔咁,不過醫生都話整體上小小豬都算生長得唔錯,聽到都安心啲。

一個星期後要返嚟再見醫生CHECK黃疸,雖然上次係私家醫生都CHECK過冇問題,但聽BABY-KINGDOM媽媽話私家同政府個黃疸指數都唔同,不過相信一定會順利過關呀!

沒有留言:

發佈留言