2010年9月22日星期三

心掛掛

18 SEPTEMBER 2010 (SAT)

因為今日我要返私家醫生度覆診,所以就叫小豬媽係屋企幫我照顧小小豬,大肥豬就陪我去覆診。

有小豬媽睇住,出門口嘅時候我都好放心,不過依個感覺就由食緊早餐時改變。食食吓就開始有啲唔習慣,總係覺得身邊好似少左啲嘢,有啲心掛掛嘅感覺,開始有啲掛住小小豬。

去到醫務所人個感覺就仲強烈,因為等左成個鐘先到我見醫生,係咁得閒嘅情況下,不停咁諗小小豬依家做緊乜,好想即刻飛返屋企呀!

終於都睇完醫生,醫生幫我做完產後檢查話我復完得幾好,叫我KEEP住做產後運動就得。一睇完醫生,我地就一支箭咁飛返屋企。

返屋企見到小小豬第一時間就錫左一啖,真係好掛住佢呀!

唉....今日離開小小豬只係一個上午,我都已經咁心掛掛,仲有唔夠一個月我嘅產假就放完,到時返工就唔可以成日見到小小豬,一定超掛住,都唔知點算好,真係好想小小豬成日係我身邊呀!

沒有留言:

發佈留言