2010年7月8日星期四

第五次政府產檢

7 JULY 2010 (WED)

兩個星期又過,又要去母嬰健康院做檢查啦!

今次我約左九點鐘,可能都係第一批檢查,所以都唔算太多人,等左一陣就去檢查度血壓、磅重、驗小便。

當我度完血壓次後,等左一陣就到我去俾姑娘按肚仔,今次依個姑娘真係好NICE,邊按我個肚仔就同我講我個狀況。姑娘話我個胎位同肚仔大細都好好,同我預產周數都好夾。當姑娘按小小豬個頭仔時,仲教我摸頭仔,之後仲讚個頭仔圓卜卜咁好好添。聽到之後真係勁開心呀!

按完肚仔就到聽心跳,上次姑娘都係主要俾佢自己聽,不過今次依位姑娘驚我聽唔到啲心跳聲,今次直接將部心跳機放係我耳邊,等我聽清楚啲跳聲。小小豬心跳都係一百四十幾吓,姑娘話個數字都係好好。

見完按肚仔姑娘,等左半一陣就可以見助產姑娘,其實都係冇乜特別,都係問番我依幾個星期有乜問題,傾左五分鐘唔夠就走得。

係臨走時姑娘提我要執定走佬袋,以備不時之需,所以我都係時間要做嘢啦!

 

CafeMom Tickers

沒有留言:

發佈留言