2010年7月30日星期五

放假啦

29 JULY 2010 (THU)

哈哈...真開心...因為由今日開始我放假啦

不過,我仲未正式放產假,嚟緊依七日(連埋星期六日)係放我本年度嘅大假,之後番多一日工,跟住就開始放我嘅產假。

雖然學校唔可以將大假連產假一齊放,要係中間返一日工,但講真我嘅工作都已經交低晒俾同事,所以嗰日返工都係HEA吓咁(相信嗰日我嘅工作都係上網..上網再上網...哈哈),所以都算可以接受。

好在LULU妹都係放假中,所以由今日開始佢就嚟左我屋企住,諗住有人可以陪我之餘,有乜事起上嚟都多個人照顧我嘛,所以依幾日我都應該唔會悶嘛!

由今日開始,我嘅工作就係訓...訓...訓,休息多啲等小小豬作最後衝刺呀!

 

CafeMom Tickers

沒有留言:

發佈留言