2010年7月18日星期日

閒聊傻影

18 JULY 2010 (SUN)

因為要好好休息同埋整理小小豬用品,所以依個星期六日我都好乖乖咁留左係屋企訓..訓..訓,而大肥豬就繼續好乖咁洗小小豬嘅用品,大家分工合作(哈哈..因為我工作就係訓覺嘆世界嘛)。

不過訓左兩日訓到個人都傻傻地,加上個天氣又好好,所以大肥豬就帶左我落樓下公園行吓晒吓太陽,咁對我同小小豬都係好。

當然我地係唔只行吓,因為我肚仔比之前又大左啲啲,所以大肥豬帶埋相機同我係公園入面影左少少相留個紀念啦~

原本成個公園都係得我地兩個,仲諗住可以SET腳架慢慢影啲合照。點知當我地SET好之後就有幾個小朋友嚟玩,冇辦法啦....唯有影左一張就走人啦~

沒有留言:

發佈留言