2010年7月25日星期日

日本奶粉

24 JULY 2010 (SAT)

我一直都希望以母乳喂哺,不過唔知到時自己個身體狀況可唔可以做到,當然我係會迫自己盡量去做,始終母乳有益啲又對我同小小豬都有幫助啲嘛。

不過我都要為小小豬諗定一種奶粉做後備,就算我真係唔可以喂母乳,都可以即刻有奶粉俾佢唔會餓親。加上我放完產假之後都應該唔可以喂母乳,所以都要為之後日子諗定邊種奶粉。

雖然我都收到幾間奶粉公司送嚟嘅奶粉試飲,不過我一直都想小小豬係飲日本奶粉,感覺上安全啲又健康啲,起碼唔洗敢會有問題出現。

不過日本奶粉實在太多選擇,朋友推介都有好多隻,所以都幾傷腦筋,好驚會揀錯會影響小小豬生長,所以近排我好乖乖咁不停上網搵資料,又去睇吓BK媽媽嘅介紹,終於都係決定左買和光堂,今日放工仲同大肥豬去買左一罐做後備添~

比起其他牌子,和光堂算係平嗰種,我依罐都只係$135,所以買嘅時候都怕會揀錯。不過依個牌子都係日本奶粉入面最歷史悠久,又未出過事,所以我先揀佢,希望我真係冇選擇錯啦! 

 

CafeMom Tickers

沒有留言:

發佈留言