2010年7月3日星期六

幸運禮物

3 JULY 2010 (SAT)

早前係某個電台網站上見到有SAMMI最新國語碟親筆簽名CD嘅抽獎遊戲,一向師奶仔嘅我加上見又係SAMMI嘅活動,當然唔放過機會,SEND左個E-MAIL去參加埋一份。

其實我都係貪得意咁SEND去,完全冇諗過會有機會得獎,因為我係一名黑仔王,有好嘢又點會有我份。

尋日一早CHECK E-MAIL時,見到有封得獎通知書,嘩...原來我抽中左,可以擁有一張SAMMI親筆簽名CD,嗰一刻真係勁開心。

原本打算尋日放工就出去拎(心急嘛),不過大肥豬就唔俾我自己去,驚我周圍行會好攰,所以等到佢今日放假就幫我去拎啦!

今日放工返到屋企第一時間當然係睇吓份禮物啦~

原本都冇乜特別CD一隻,不過加埋依個簽名就唔同晒,好有紀錄價值呀~

哈哈...我終於都擁有到一個SAMMI親筆簽名嘅CD,仲要係咁LUCKY咁俾我抽到,所以心情都真係好興奮呀!

沒有留言:

發佈留言