2010年7月24日星期六

我的低能湊B之道

24 JULY 2010 (SAT)

早前係地鐵廣告見到馬仔今年書展會出新書『我的低能湊B之道』,馬仔嘅書我都有買開,加上佢今次個題目又勁啱我,所以好想入書展買呀!

當然我都只係得個想,咁多人地方大肥豬又點會俾我去呀,所以就不停咁問身邊有冇人會入去幫我買

終於係尋晚收到糖糖電話,原來糖糖媽咪尋日入左書展,仲幫我買到本『我的低能湊B之道』,嘩...真係勁開心,終於有得睇,不過就麻煩左AUNITE添,買書仲加送左個紙盒仔呀~

本書真係好攪笑,我一邊睇一邊笑出黎,都有幻想第日我湊小小豬時會唔會有依啲經歷。

唔只我,就連大肥豬都睇到哈哈大笑呀!

沒有留言:

發佈留言