2009年6月4日星期四

WOW!常餐

3 JUNE 2009 (WED)

哈哈...今晚唔洗煮飯仔,因為大肥豬帶左我去PIZZA HUT食一餐豐富嘅晚餐。

成日都覺得兩個人去就會好難ORDER野食,叫左PIZZA又唔洗叫其他野食,所以我地都已經好耐冇去PIZZA HUT啦!

今次叫左兩份WOW !常餐 5道菜,個份量又剛剛好,夠晒兩個人食呀~

除左個SET之外,大肥豬知我鐘意食甜品,仲ORDER左個芒果班戟俾我添~

除左個雞扒意粉比較差少少之外,其他都好好食。尤其係個迷你木糠布甸,真係好好味,只係細杯左少少,幾啖就食完啦!

大肥豬仲即場JOIN左做會員添,咁都好,即嚟緊都會有好多機會去食PIZZA。哈哈....咁我又可以偷懶唔洗煮飯仔啦~

打完BLOG先知.....原來今日係3號,咁即係原來我地結婚十八個月,真係開心嘅日子過得特別快,唔覺唔覺就年半啦!

沒有留言:

發佈留言