2009年6月17日星期三

海洋公園(動物篇)

15 JUNE 2009 (MON)

睇完我地係海洋公園嘅靚相,又點少得啲可愛動物相呢?

首先就係一對熊貓,因為佳佳休息緊,所以就只有安安係度同大家見面。不過勁攪笑,就係幾分鐘佢就一次過表演左『大大』『小小』,仲好近距離係我面前食竹葉,好得意呀~

之後就去新嘅亞洲動物天地,係入館之前有一個鱷魚潭,有條鱷魚游緊,好恐怖呀~

一入到去就當然睇未見過嘅小紅貓,佢地真係好活潑跳嚟跳去,仲睇到佢地打交,不過因為我地係高處望落去,所以都睇得太清佢地個正面呀~

依條就係郁都唔郁嘅娃娃魚,唔係其他遊客講,我都見唔到佢,不過..個樣點解又係咁恐怖呀~

哈哈..終於見到樂樂盈盈啦,佢地真係好得意,雖然係訓緊,但都擺左個CUTE嘅POSE,真係好想抱抱佢~

接住就係去大肥豬最鐘意睇嘅金魚館,可能我地屋企都有養金魚關係,所以係依度逗留得最耐,同影得最多相。

依度最多嘅魚仔就係同我養嘅係同類,都係蘭壽,當然依度嗰啲品種同出生都名貴過我地嗰啲好幾百倍~

行完亞洲動物天地,我地就向另一邊玩,就冇乜點影動物。不過啲熊貓同小紅貓真係好得意,如果可以行埋去同佢地近距離影相就好啦。(發夢中..哈哈)

沒有留言:

發佈留言