2009年6月14日星期日

試吓個閃燈

14 JUNE 2009 (SUN)

因為大肥豬想買啲衫返工著,所以就同大肥豬出左太古城行吓,睇吓啲鋪頭有冇做特價執吓平野(真係師奶仔啦~)。

行左一陣,都睇唔啱心水,又係空手而回啦!

見未夠鐘食飯,所以大肥豬就建議經由鰂魚涌公園沿經個海濱長廊慢慢行去酒樓。哈哈..我當然冇問題,仲覺得有少少浪漫添。

就係依個時候,我地遠處見到隻古董消防船(唔記得左係乜名),所以就打算上去行吓。點知....原來已經CLOSE左,唯有係前面扮吓到此一遊啦~

見拎左部相機出嚟,所以大肥豬就話不如影吓相嚟試吓個閃光燈嘅SETTING啦。因為我地都買一排,不過都仲未識用,就係咁...我又影左幾張海旁相啦~

雖然係天氣好好,不過原來有用閃光燈同冇用都真差好遠。大肥豬都講左好多理論我聽,不過都係嗰句,我唔洗識用,只係識企定定俾佢影就得啦!哈哈~~

我地仲路經電影資料館,入去過吓冷河涼番一陣,就去搵小豬媽食晚飯啦~

沒有留言:

發佈留言