2009年6月20日星期六

開心短敘

19 JUNE 2009 (FRI)

今日約左小M、BB YEE同KEKKA食晚餐,傾吓..開心吓啦!

今次嘅目的地就係朗豪地嘅鈴木咖啡館,我地都第一次去依間食嘢,整體上都幾好食,尤其係個墨魚麵,唔好睇佢個買相黑黑的,但個味真係幾好。不過,我地ORDER嘅焦糖燉蛋就真係麻麻,凍唔凍..暖唔暖咁,成個晚餐最差就係依個呀~

其實食嘢都係其次,我地都主要係傾傾傾...笑笑笑,不過我地坐左個半鐘左右就真俾啲職員趕。真係...開心時候過得特別快,又係時間SAY BYEBYE~

今次真係我地GATHERING嚟講最早完嘅一次,不過唔緊要,因為我地好快就會PLAN下個節目啦!

沒有留言:

發佈留言