2009年6月13日星期六

遊遊濕地公園

13 JUNE 2009 (SAT)

講左去濕地公園已經好耐,不過都未一路都去唔成,不過終於都係今日可以成事啦!哈哈~~講起都有啲OUT,開左咁耐,今日先係第一次去。

講真...由屋企出發,又真係遠左少少。我地由搭巴士再轉輕鐵,足足用左個幾鐘先去到目的地,真係搭車都搭到個人吽晒。

終於都到目的地。我地第一個目的地就係睇綠海龜,睇嘅時候我係諗緊迪迪尼卡通人物阿古,因為真係好似呀..哈哈(有人又迪迪尼上身啦)~

睇完海龜,涼完冷氣,我地就向室外進發。第一時間當然去探吓就係睇吓貝貝啦,不過好失望....貝貝瞓左係度郁都唔郁,直至我哋行完成個公園回程時,佢嘅姿勢都係一樣,唉..仲乜貝貝咁懶惰呀~

之後我地就邊行邊影相,嗰度都有好多地方好適合影相呀~

整體上都幾好,個公園真係好有大自然FEEL,周圍都係綠色植物,都幾舒服。不過可以係天氣比較悶熱關係,我地行到一半就已經好攰,要行番去遊客中心入面間餐廳休息吓先可以繼續呀!

沒有留言:

發佈留言