2009年6月16日星期二

海洋公園(大肥豬生日篇)

15 JUNE 2009 (MON)

今日就係大肥豬嘅生日大日子,原本要返工所以都冇乜特別節目同佢慶祝。

平日就話唔方便請假,不過唔知係好彩定唔好彩,竟然學校停課,所以我就係上星期五膽粗粗咁請假,哈哈..又冇問題哦,所以今日PLAN左個特別節目同大肥豬慶祝啦!

我地個特別節目就係『去玩..去癲...嚟OCEAN PARK』,其實我想去左好耐,不過一直都未有機會。剛好早排知道生日當天去係會免費,加上我又有張惠康七折COUPON,咁即係$150就可以兩個人去玩成日,所以我就決定同大肥豬入去過番個開心生日啦!

哈哈....開始我地個OCEAN PARK之旅啦~

第一站當然係去大熊貓園先啦~

之後就係去探吓樂樂盈盈同小紅貓~

下一站就係大肥豬最鐘意嘅金魚館,睇吓佢見到啲金魚幾開心~

基本上我地停留左係亞洲動物天地都有一陣勁耐時間,之後就打算搭纜車過另一邊玩。

係行嘅途中,見到個輕氣球終於都有得玩,我之前都未玩過,所以又去左玩啦。個輕氣球升到上去50米高,加上又有大風,都唔好話唔驚呀~

哈哈....原來都有吉祥公仔同我地影相呀~

我地仲玩左個攤位遊戲有開心獎添~

終於都上到纜車,一個迪迪尼MARIE都一齊入去OC~

我地過到去第一時間就係去醫肚先,之後就再玩GAME啦,原本想買海盜船,點知又維修。不過我地都攰攰地,所以太激烈嘅GAME我都地冇玩,玩吓摩天輪,行吓海洋館就算啦~

最後我地行去玩埋個越礦飛車,唔知係唔係好耐冇玩過,佢個離心力真係好勁,就連平日唔多驚玩GAME嘅大肥豬都話驚,我就更加唔洗講,由上車嗌到落車啦!

玩到依度又係時候講BYE BYE啦..因為我地都十分攰,冇精力再玩啦!

今日真係LUCKY DAY,首先就係海洋公園入面唔係太多人,玩GAME同睇熊貓都唔會迫迫咁。另外就係原本都好擔心會落雨,不過成日都只係落過一場毛毛雨,到我地出到金鐘先落大雨。哈哈....又大一歲嘅大肥豬應該會有更好嘅好運嚟緊啦~

其實我地今日都影左好多相,尤其同動物影得仲多過我地呀,所以留待下一篇先俾大家睇吓熊貓、小紅貓同金魚嘅可愛樣啦!

沒有留言:

發佈留言