2009年4月9日星期四

澳門遊成團啦

原本都冇打算係依個復活節期間去其他地方玩,都係打算留港消費,振興經濟。不過依個計劃就係尋日改變左啦!哈哈~~

事緣係尋日朝早,同事話有去澳門嘅平來回船飛,大家都見好幾抵,所以好快就決定約埋係星期六一齊去玩。最後我地係一行四人,我、大肥豬再加埋糖糖 & ZOE一齊去玩番一日啦!

今日船飛到手,我地個失驚冇神澳門遊可以成行啦~

講番起我地勁耐冇去過澳門,對上一次都係金沙開幕同小豬爸一齊去玩過,什麼漁人碼頭....威尼斯人....睇相就睇得多,自己就未去過,所以都好期待呀!

我地都只係一天遊,不過都總係好想PLAN好啲,好想去晒出名嘅地方,食晒出名嘅野食,仲要盡情要影多啲相呀!(好在有朋友同行,今次應該可以同大肥豬影多啲合照啦!呵呵~~麻煩晒糖糖同ZOE啦!)

雖然係近近地嘅澳門,不過都係去玩呀,所以個心都已經飛走左,攪到冇乜心機做野添,成朝都係諗我地個行程。哈哈~~仲有兩日就有得去玩啦!

沒有留言:

發佈留言