2009年4月5日星期日

開心家庭日

今日我地一行六人去睇左由積分所換嘅新宿事件。

好在係免費,因為覺得都唔係太啱睇,個劇情又有啲唔合情理,又冇乜勁打交場面。最重要就係成套戲唔係講國語就係日文,真係成套都係掛住追字幕嚟,都有少少辛苦呀!唔只我..我地一行六人都覺得麻麻地,都係覺得成龍做警察故事嗰啲戲好睇啲。

之後見到有宣傳,知道太古城有個玩具展,所以我地睇完戲之後就行左一陣。有好多玩具我都未見過,有啲都幾得意。有啲玩具小豬爸話係佢個年代有得玩,所以邊行邊講俾我地知係乜,都幾開心呀!

不過因為個環境影響下,係個玻璃櫃入面再加上射燈,所以好難影得多靚相,我都係隨意見得意先影呀~

睇完一陣,之後細路就請我地就食晚飯就各自回家。

就係咁....我又過左一個好開心嘅家庭日啦!

沒有留言:

發佈留言