2009年4月1日星期三

真正一家團聚

特別版粉紅米妮終於都正式加入埋我個D女王國,依隻真係最後一隻嚟啦,所以今次真係真真正正嘅一家團聚,開心指數真係爆..爆..爆燈呀!

其實我一向對依個特別版米妮都唔存有希望,都已經打定輸數會搵唔到時。不過依個DOLLCENA係大肥豬幫我係日本搵到, 所以話今次真係要俾十個叻佢啦!哈哈~~

連同之前特別版米奇,佢地兩個盒併埋,會成為一個心心呀..好SWEET呀!

由於特別版關係,都唔捨得拆盒拎佢地出嚟玩。不過諗諗吓,既然佢地係咁珍貴,我仲更加冇理由困住佢地,要多啲帶佢地出街玩影靚相先啱嘛,所以都係拆佢地出嚟玩啦~

 

終於都整晒成個系列嘅29隻D女,睇見佢地齊齊整整咁企係個飾物櫃入面,個感覺真係勁開心..勁開心…唔識形容。

我一定會好好珍惜同對待佢地,因為每一隻我地都花左好多心機、時間去搵,最緊要當然係多啲帶佢地出去影靚相呀!

沒有留言:

發佈留言