2009年4月13日星期一

開心澳門之旅

哈哈...係時候講番我地個澳門之旅啦!

由於我地係澳門一天遊,啲時間都趕趕地,所以我地一早就搭九點幾嘅船出發啦~

我都係第一次搭船去氹仔碼頭,所以第一個感覺係...點解咁似貨櫃碼頭,就連過關嗰度都勁有內地FEEL,都好似香港海關職員同服務好啲。

過關之後,就搭SHUTTLE BUS去威尼斯人渡假村出發~

威尼斯人真係好靚,我地行左一陣之後,誤打誤撞之下,竟然入左去賭場。我地就少少地玩左一百蚊,當然係...算啦,玩吓嘛!

之後我地就周圍行,同圍影相。不過可能成個環境都係室內,好多都好似唔足夠光,所以都影相影得唔係太靚,得幾張見得下人呀~

影完相之後,我地就繼續行吓。冇得去泰國都買到蝴蝶袋,因為入面有間曼谷包包店,所以我地幾位女仕就失守....勁買嘢添~

我地真係滿載而歸咁離開威尼斯人,不過佢地成個環境真係好豪華...好靚,大肥豬仲話有機會就同我嚟訓番晚呀!

午餐去朋友仔介紹嘅氹仔食豬扒包~

好大支可樂呀....個樽仲好重手,係香港都冇見過添~

嘢食到,靚女當然食燕窩蛋橽...男人就食葡橽。個燕窩蛋橽係有燕窩,不過就淡左少少,但個葡橽大肥豬就勁讚好食~

四大個豬扒包,塊豬扒真係好大,個麵包夾唔得晒,個味道都OK呀~

食飽飽就向下一個目的地出發....漁人碼頭

係漁人碼頭除左睇B女展之外,當然唔少得影靚相啦~

下一個目的地就係大三巴

原本我地打算去食紅屋碗仔翅,不過一去到真係勁多人,所以就冇排隊,改行吓就算啦!

係我地行緊手信街時,見到有阿蘇之前介紹過嘅車仔雪糕,就試吓啦,點知係又貴又唔抵嘅雪糕,$13都係得嗰少少,勁唔開心呀~

晚餐就去氹仔食好出名嘅誠昌飯店,真係好多人等位,我地已經一早BOOK左位,都要等好左差唔多四十五分鐘。

我地叫左幾個招牌菜嚟食,首先就係全店主力推介~水蟹粥,真係幾好味呀~

接力推介~酥炸墨魚丸,都幾好~

仲有~白灼豬腰肝腸,依個就麻麻地,可能我唔太鐘意食內臟啦~

最後叫左個~鮮魷西蘭花,一般啦~

食飽飽之後,我地再行一陣,就搭船番香港啦!

雖然係趕左少少,但個感覺都唔差呀!唯一就係可能假期關係,真係勁多人,好多地方都要排隊,攪到我地好多野想試都唔得呀!

依個澳門之旅我真係玩得好開心,第一次朋友離港旅行,希望佢地都玩得開心,對我SET依個行程滿意啦!

沒有留言:

發佈留言