2009年4月21日星期二

又嚟我的美麗日記

之前買買埋埋都好幾盒我的美麗日記面膜,日日FULL都應該可以用個幾月...哈哈~~

原本都打算禁止自己再買,等用咁啲先再入貨,點知今日去萬寧買嘢時,見新出左一款草莓優格面膜,仲做緊特價$58添,所以又買左返屋企。

不過對我嚟講係免費,因為趁大肥豬俾錢時放埋係收錢處,所以就.......多謝大肥豬啦~

剛剛試用完,個感覺係.....冇朱古力咁香,但用完又FEEL到塊面唔乾,好乾淨咁,唔通依啲就係『零油光』嘅效果(佢係咁寫呀..哈哈)。

講起我的美麗日記面膜,記得之前有位BLOG友仔留言話我知,香港嚟講只係得萬寧同7-11獨家發售,直接係台灣既廠出品。其他地方買嘅都係水貨,好似係深圳制做。

雖然唔知係唔係真,不過為安全計(對內地產品都冇乜信心),都係去返萬寧買正貨,好似有信心啲。同埋萬寧間唔中都會做特價$58,比起其他嘅都係貴幾蚊!

對我嚟講都係安全至上好啲~

沒有留言:

發佈留言