2009年4月6日星期一

勁開心嘅煮飯仔

好耐都冇將煮飯仔嘅傑作出同大家分享啦,我唔係懶惰呀...只不過成日都係煮嗰幾樣,唔好係度獻醜啦!

依個就係我地今晚嘅晚餐,兩餸一湯都幾豐富呀~

今日個晚餐個焦點係落左係第一次煮嘅洋蔥豬扒~

其實之前係小豬媽屋企食過依個餸,大肥豬嗰時都話好味。既然佢鐘意食,當然要學吓整啦!

第一次煮依個餸,開頭都怕整得唔好食。不過好在大肥豬邊食邊讚好,又話我整得又淋又入味,仲叫我下次可以再煮依個餸,真係聽得我飄飄吓,勁開心呀!

依家真係越嚟越鐘意煮飯仔,好鐘意見到大肥豬笑住口嚟食飯嗰個樣,所以我真係要努力學多啲唔同但又好好味嘅餸先得。

沒有留言:

發佈留言