2007年11月10日星期六

公佈好消息

前幾日同大家講過我忙緊同大肥豬去處理我地件重要事務,終於都可以話俾大家知依個好消息啦!

登..登...登....登,就係大肥豬買到今期居屋啦!我地買左藍田康逸苑某一個單位啦!

一路都以為我地個抽次序號碼係47,估計都唔會有得揀。不過時間一日一日咁過,竟然終於俾我地等到啦!

雖然當初都希望可以買香港島(因為可以近小豬媽嘛),不過到最後都係買唔到.....都有少少失望。

雖然冇最心水選擇,不過地依家所買嘅藍田都唔錯,起碼番小豬媽度都唔洗半個鐘,仲有可以有一層屬於自己嘅屋所。計過供樓仲抵租呀!

依家等埋攪銀行同律師樓之後,就可以拎鎖匙,到時小執吓就可以入伙啦!諗起都開心呀!仲覺得自己好幸福,可以有一個屬於自己嘅家呀!

相信攪埋晒入伙都應該12月尾啦!諗到依度又有少少擔心。

因為我BD之後未有新居住....原本都打算租酒店訓一個月,不過一問之吓,都真係幾貴呀!我寧願將D錢擺入新居度啦!所以應該好大機會要番奶奶度訓一個月。一諗起就好驚,雖然我奶奶平日都好錫我,不過始終大家有不同生活習慣,我怕好難適應呀!

但當一諗起可以慳番少少錢,又覺得好似都值得......個多月時間應該好快過,仲係一個訓練我脾氣嘅時候....唉,做人真係好矛盾呀!

唔知係唔係就快做人老婆,所以都覺得自己好似諗野成熟左,好多時諗野都冇以為咁任性。

沒有留言:

發佈留言