2007年11月9日星期五

又打敗仗

依兩日終於都俾病魔打敗左,冇番到工,唉......真係慘啦!

不過尋日真係好辛苦,一起身就成身熱騰騰咁,個人又冇晒力。原來我係又發燒.....想自己去睇醫生都唔行到,最後就等到中午小豬媽番嚟先帶我去睇醫生啦!

原來係老毛病嚟探我,又係扁桃線發炎,所以引起發燒。

睇完醫生之後,食完藥就又訓過,訓極個人都好似傻吓傻吓咁。不過都間唔中會燒吓唔燒吓咁呀!

原本以為訓左成日會好番少少啦!點知今朝起身又燒番,所以又冇返工,等到醫生開門就去左打針(因為尋日醫生話唔得就要打針呀!),打完針之後,又好似好番少少,起碼就冇再燒番,不過就好痛囉!

依家都見有番少少精神,起碼都冇再燒啦,我就可以上吓網同約左班姊妹下星期食飯啦!因為我唔敢再訓,怕今晚訓唔著嘛!

我想信我應該好快可以冇晒事,因為嚟緊會好忙,好多野做呀!

 

沒有留言:

發佈留言