2007年11月17日星期六

德福聖誕迪迪尼

之前係幾個BLOG友仔見到德福商場已經佈置左好多好靚嘅迪迪尼聖誕裝飾,作為一個鐘意影相嘅小肥豬,當然見有時間就捉左大肥豬去影相啦!

一去到睇....真係好靚呀,尤其係胡迪同巴斯依個佈置係最靚,所以周圍都好多人影相,要等吓先可以行去影呀!不過就係因為多人影關係,所以都好易找人幫我地影靚靚合照啦!

之後又有反斗車王同怪獸公司,我地都影左少少相。

不過最攪笑就係當我去影怪獸公司時,因為四周冇人,所以就叫左一位護衛叔叔幫我地影合照,原本都係打算隨便影一張就算,點知個護衛叔叔幫我地影左好幾張,仲好專業咁就埋位,影出嚟個效果又幾好哦~~(哈哈!唔知係唔係依排幫人影得多呢?)

次次德福D佈置都好靚,成日都有迪迪尼公仔,不過係迪迪尼入面我最鐘意嘅MARIE唔知幾時會有呢?

沒有留言:

發佈留言