2007年11月1日星期四

終於行畢業禮啦

等左好幾年,終於等到今日啦!

今日可以算係大肥豬一生入面第一個重要日子,因為終於都大學畢業,行畢業禮啦!為左分享依個重要時刻,我仲請左半日假呀!雖然一放工就要好趕咁走去理工,不過都係值得呀!

不過當我去到場館時,大肥豬都已經入左去綵排,見唔到佢,嗰時個心都有少少掛掛地,唔知佢件畢業袍有冇整得唔好,個頭有冇整靚仔……總之就係心掛掛咁啦!

之後我、小豬媽會合埋大肥豬嘅爸爸、媽媽同阿哥之後,就大家等入場啦!當係等緊途中佢地三大長老同阿哥都有講有笑,我都放心D,因為之前都怕會有尷尬場面呀!點知佢地冇尷尬之餘,仲幾好傾..小豬媽又係度不停讚大肥豬,真係聽到我都幾鬼開心,証明佢係好鐘意依個女婿嘛!

等左一陣就可以入場啦!入到場第一時間就霸靚位,之後就終於見到大肥豬啦!係依個時間當然做番一個未來老婆仔嘅工作,幫佢整好件畢業袍同個頭髮,雖然佢已經係好靚仔咁企左係我面前,不過都要整整先安心嘛!(我相信今日都係大肥豬第二靚仔嘅一日,最靚仔當然留番係12月3日啦!哈哈~)

個畢業禮開始啦,我個心就開始緊張,都唔明點解會咁,尤其見其他畢業生開始排隊上台時,就越來越緊張,個心情真係好怪呀!

由大肥豬開始等上台至行完禮,小豬媽都全程用部部DV影住,好在有小豬媽係度,如果唔係都冇左依個重要鏡頭呀!

終於等到大肥豬上台一刻,見佢行上個台到行禮,真係好感動,又要忍住,攪到我連影相都好似影唔到咁,小豬媽仲不停咁叫我冷靜,真係失禮啦!

畢業典禮完左之後,我地就四周圍影,因為我地上次已經影左一次,所以我主要都係幫大肥豬同佢地影,不過我都唔執輸影左幾張呀!

.

返到屋企就即刻播左DV睇完又睇,真係超開心呀! 

沒有留言:

發佈留言