2007年11月16日星期五

何謂朋友

前幾日返母校探老師時,講起一位已經好耐冇聯絡嘅中學時代最最要好朋友仔,因為之前我個手機壞左,冇左佢個電話號碼,所以就失去左聯絡。原來依位朋友仔都有同老師有聯絡,所以老師就俾左佢個電話我,等我地再聯絡番啦!

我見都係好幾年朋友,咁我咪尋晚打電話俾佢,講吓大家近況咁。不過唔知點解由第一句說話開始都已經覺得好唔同,個感覺係極度生保,一D都唔似係舊朋友咁。

言談間講起我會就結婚(都唔係一打電話俾佢就講啦!),佢一句恭喜都冇,只係講左一句『哦..好呀好呀!』,之後我地又講話出嚟食飯,咁佢就話『等新年先啦!』總之係成個電話過程都好冷淡,聽完都有少少唔開心呀!

其實我都經過幾次考慮先決定打俾依個朋友,因為我都知道係我將結婚嘅時間打俾佢,都會俾人誤會以為我想炸佢,所以佢嘅表現我可以理解。

不過點解可以咁冷淡呀!話晒都係中學時代最好嘅朋友,雖然好耐都冇聯絡,點解會咁呀!問你近況都冷冷淡淡咁回應。一般人聽到話有人結婚,都會好開心咁恭喜對新人呀!何妨係一位舊朋友呀?

我由頭都尾都冇打算請佢嚟飲,我都係因為剛剛拎番佢個電話,想找番佢傾吓計,想KEEP番段友誼,點解會係咁呀?

究竟我再唔再同依位朋友仔聯絡好呢?

學小豬爸話:朋友係分好多種,如果佢咁樣,咪當係普通朋友就算啦!唔好為左依D朋友仔影響自己心情。

沒有留言:

發佈留言