2007年11月12日星期一

姊妹飯局

今日終於可以約埋姊妹團出黎食晚飯啦!

由於我姊妹團人數唔多,所以都好容易就約齊晒啦!原本都有打算約埋班兄弟一齊食飯,起碼大家見吓面嘛!不過大肥豬話唔需要,再加上臨時有一位兄弟請唔到假,所以又煩惱緊找另一人補上,所以今日都只係得我地成班女仔食飯啦!

我地約左係銅鑼灣意粉屋度食野,因為我貪嗰度靜靜地,又可以坐耐D,環境又幾好呀!不過衰在唔可以BOOK位,所以我同LULU妹就早左少少去找位啦!

當姊妹們嚟齊時,首先當然要炸吓佢地先啦,之後就俾我嘔心瀝血嘅RUNDOW俾佢地睇,好在睇完之後大家都明白我寫乜,之後再傾吓當日嘅情況。好在我幾位姊妹都好有經驗,咁都放心左大半啦!

傾完個RUNDOW就再講吓接新娘時玩乜遊戲,佢地都講左好幾個,(不過仲打算諗多幾個GAME,所以就交俾其中一個姊妹負責), 其他GAME所以好快就傾好左,仲分埋工作添,真係效率高啦!

總括黎講,今次既聚會都幾好呀,姊妹們大家認識左對方,好在佢地都唔似好生保,可以大家後生女易溝通啦!我地又傾好晒當日RUNDOW同接新娘時玩嘅GAME,可以話好放心晒啦!

各位姊妹:我嗰日將成個人交俾你地啦!真係又要麻煩你地,仲靠晒你地啦!

 

我們的婚網~~ http://www.darizi.com/hk/blog/yanyan_hinghing/

沒有留言:

發佈留言