2007年11月14日星期三

回母校

今日放工就返左去我中學時代嘅母校,因為主要係拎張餅咭俾一位係中學時代好錫我嘅老師。

其實由我畢業之後,每年都一定會寄張聖誕咭俾佢,同佢嘅感情都真係好好,話晒佢都係睇住我大,所以結婚依個人生大事,當然要話佢知啦!

不過...當我地傾開時先知,原來依位老師都只係中一及中二教過我普通話,其他年級係冇教過我呀!我地嘅感情就係由中一開始建立起嚟,真係好有緣份呀!今日再見番老師,覺得佢都真係冇乜點變,嗰份親切感覺一D都冇變過。

因為老師都較忙,所以我地都傾左一陣就走啦!不過我地已經約左等我婚後就出嚟食飯,到時再詳談啦!

計吓計吓...由畢業之後都有成十幾年冇返過學校(弊...咁咪俾你地估到我幾多歲~~哈哈),今日由搭巴士開始,都回憶左好多中學時代點滴,一入到學校個感覺就仲濃郁。不過學校已經改變左好多,好多地方都改變左,連學生校服都轉晒。

依D係唔係真係十年人事幾番身,何妨十幾年.......

唉....諗起依點又覺得自己好老啦!

沒有留言:

發佈留言