2007年11月13日星期二

第一日派帖

一過完大禮就忙派帖啦!

尋日係我第一日派帖,真係好緊張呀!首先一返到工就派俾我校務處同事,佢地可能都一早知道我結婚,所以都冇乜驚喜,不過就有恭喜我同讚我張帖整得好靚同張餅咭印個『囍』字好有心思,聽到之後都好開心呀!因為有人讚賞嘛!

派完俾同事就即刻派俾老細,開頭都以為自己會好緊張 (話晒係老細哦),點知又好似好平靜咁,可能老細都已經知道啦,所以平淡D啦!

剛剛大老細(即校監)尋日嚟左學校,所以又派埋俾佢,由於唔係我親手俾佢,所以唔知反應。不過當佢離開學校前,佢竟然主動行嚟我個位,同我握手恭喜我,仲多謝我請佢地飲,又讚我張帖好特別,真係既驚慌又開心呀!(因為好少大老細會咁親民嘛!)

不過講到最緊張都係利用LUNCH時間去教員室派帖俾D老師,唔知點解一入到教員室就好緊張,拎帖都手震晒,又唔知點開始好….總係好驚咁。係依個時候好在有一位FRIEND底老師幫手,佢叫我冷靜,又幫我抽起係教員室入面D老師,又陪我去派帖。真係好在佢係度,如果唔係我都手足無措呀!

好快咁就派晒俾老師啦!好在佢地收時都好鄧我開心,咁我都定D。佢地仲不停讚我地張帖好襯張相,又話我好靚,真係聽到我都開心晒呀!

好在佢地都好鐘意我張帖,我開頭都怕太簡單,佢地唔鐘意呀!依家真係放心晒啦!

派埋學校我D帖都七七八八,係仲有D朋友仔同舊同學未派,不過相信好快就可以派埋啦!

 

我們的婚網~~ http://www.darizi.com/hk/blog/yanyan_hinghing/

沒有留言:

發佈留言