2007年4月3日星期二

又要開始做FACIAL

話說係我影完上次結婚相之後,就冇再去美容院俾人做FACIAL啦!

我都有買D一盒二盒嘅面膜自己都有係屋企整,不過都唔知點解整極真有好多粒粒。自己又衰手多,好鬼鐘意攪嗰D粒粒,整到成日都流血,有好多印,所以我都冇晒辨法,加上五月尾又要去影結婚相,都係要去幫襯番之前嗰間美容院先得啦~

尋日放工就走左去做FACIAL,唔知係唔係耐冇做呢,佢幫我清黑頭嘅時候真係好痛,好整左好耐....FACIAL姐姐話我D黑頭好深,好難清,仲叫我要忍痛呀!我為左要靚靚都只好死忍啦!

我足足係間美容院訓左成兩個鐘先走得呀!哈~~又幾好訓哦!

做完個FACIAL,塊面真係好左好多,起碼好似滑左又冇咁多粒粒!依家希望可以KEEP去做,等我又可以變番一個皮膚好好嘅靚女先得!

所以話...原來依D錢真係要俾人賺先得嫁!唔怪得之有人話女人錢係最容易賺。我都係要係其他嘢洗少D補番條數,唔好成日俾大肥豬話我成日亂洗錢呀!

沒有留言:

發佈留言