2007年4月15日星期日

石澳玩玩玩

今曰,我地約埋契大佬一齊去石澳BBQ!

我地都成二點幾先入到去,開頭到好擔心霸唔到爐,好在都唔係太多人,但免費嗰D爐就冇晒位,我地唯有就去租爐啦!不過我地都有一個好好嘅位置,睇都成個沙灘,坐係度真係好舒服。

原來章章(即我契姨甥)係未去過沙灘,所以佢一落都沙灘就好開心咁玩,我都好辛苦先同到佢影張相呀!

之後就同大肥豬出去行沙灘,扮吓浪漫嘛!我仲影左幾張靚相呀!不過最衰佢地個個都燒緊嘢食,冇人同我地影到合照啦,依個VIEW真係好靚呀!

大肥豬話依張係影到好有大師級水準,唔係話我靚,佢話佢有技術。真係俾佢激死!

不過..今次佢又有驚喜俾我!之前次次叫佢同我玩自拍,佢都唔肯,仲左推右推。點知今次佢竟然唔SAYNO,仲自己拎部相機影,真係開心死我啦!

影過咁多張,都真係好鐘意依張自拍相,睇吓大肥豬笑得幾開心!

講番燒野食先,我地除左燒一般燒烤食品之外,我地今次有個特別主角就係....燒乳鴿啦!不過...因為燒乳鴿係一樣好巧功夫嘅嘢,所以依個重任務就交左俾爸爸啦!

哈哈~依隻就係爸爸嘅成功製成品!睇吓幾靚....仲好好味呀!

我地都玩到差唔多八點幾先走呀,真係玩得好開心,計計吓都有好耐冇去過沙灘BBQ啦!

不過玩完嘅代價....就係晒左成日,塊面都立即黑左,又要做多幾次美白面膜保番數啦!
 

沒有留言:

發佈留言