2007年4月17日星期二

向難度挑戰

話說我小肥豬之前係一個行路好唔小心嘅人,就算著波鞋行街都會好容易整到...依家都可以話好少少啦,但因以前嘅恐佈經歷,都好怕怕啦!所以我多數都係著平或鞋,就算要買鞋都唔會買太高,最多都係兩吋,仲要一定係粗踭,冇咁容易跌倒嘛!

不過..由今日開始,我要向難度挑戰。

頭先同媽咪係屋企樓下商場行左一個圈,我地見對一對都算高、但又係粗踭嘅鞋,因為佢前面都高,所以行上嚟又唔係咁辛苦。

媽咪就鼓勵我買左佢,佢話叫我依家習慣吓著高鞋,到結婚嗰日要著成日高踭鞋,可以唔洗咁辛苦。

睇完媽咪講之後....諗諗吓都有道理,同埋都唔係好貴,就算真係唔習慣,都唔係好傷,所以都決定買左佢啦!(不過如果俾大肥豬知道...一定罵死我呀!)

不過..依幾日天氣唔係太好,等天氣好嘅時候就開始著吓。

其實我都有少少擔心呀....希望冇意外發生啦!

沒有留言:

發佈留言