2007年4月13日星期五

女人之苦

今日係黑色星期五,對我嚟講又真係幾黑仔呀!

一早起身,個頭都唔知仲乜痛到爆炸。基本上都知道自己為乜唔舒服,都唔明白點解每次係唔方便嘅日子,人地會係肚痛...但我就會係頭痛,仲要係偏頭痛嗰隻,真係好辛苦。

原本都想唔返工,但諗起仲有少少趕趕地嘅手尾要做,為有頂住去返工啦!(費事老細唔鐘意嘛!)所以就食左打孖食左頭痛藥之後,就趕返工啦!

一過做野...個頭又一過係度痛,仲好似冇好轉,仲好反胃....真係痛度完成冇心機做嘢....最後我都頂唔順,做晒手頭上趕嘅嘢之後,就同老細講話要早走

跟住又走左去睇醫生,醫生話可能係生理影響再加上有少少感冒,所以導致會有偏頭痛,佢俾左D藥我食叫我休息多D就冇事。返到屋企食完藥就一直訓到依家,好似好左少少,不過都仲係有少少痛,但我唔敢再訓啦,怕今晚會訓唔著呀!

點解做女人會咁辛苦嫁!不過媽咪話當生完BB之後就唔會有依D情況呀!都唔知係真定假....希望真係會有改善,因為依D痛真係好辛苦呀!

沒有留言:

發佈留言