2007年4月14日星期六

又去揀衫衫

一早就約左嘉汶表妹去睇伴娘衫,好在今日個頭冇咁痛,所以照去啦!其實係我自己都想去改過件晚裝同婚紗呀!

首先講吓嘉汶表妹先,佢揀左一件紫色嘅伴娘衫,都幾靚呀,簡單得嚟又好青春。不過...佢叫我唔好POST上嚟,所以大家要遲D先有得睇啦!

講吓我件婚紗先,其實我都好鐘意之前嗰件,因為我都比較喜歡一D公主FEEL嘅衫,但嗰件又真係幾太累聚,加上我應該會係婚姻註冊處註冊,嗰度地方又唔係大,著以前嗰件一家好麻煩。所以經過考慮之後,決定轉左佢....依家選依件我覺得都幾好呀!著起又好似影得我條腰瘦D,簡單得嚟又隆重,佢仲閃閃地,影相應該會幾SHARP。

之後我又再選晚裝啦!有好多姊妹都覺得我之前選第一件晚裝唔得,其實我自己都覺呀,不過媽咪成日想我著件中國FEEL嘅晚裝,所以就揀左嗰件啦!

好在個個BLOG友仔都話嗰件唔好,所以媽咪都叫我再選個另一件啦!今次我都係選左一件較中國款,條頸又有少少花款都好似幾好呀!其實我覺得依件衫個LOOK可以同掛LOOK差唔多,到時只係轉衫就得,可以唔洗點換妝同頭,可以快D,慳D時間嘛!

有好多朋友仔都叫我試吓一D直身款晚裝,不過...我真係好肥,真係唔敢俾大家睇呀!所以最係都係選左D紗型衫啦!

站定會係咁先啦,到十月先再去睇吓有冇新款啦!

 

沒有留言:

發佈留言