2007年4月9日星期一

大嶼山之旅

今日原本就係陪大肥豬屋企入去東涌探其中一位哥哥,同佢地飲茶行吓.....突然變左大佛一天遊,真係攪笑呀!

當我地飲茶途中,唔知點知講講吓話搭昇平360,後來又講話去大佛行吓,佢地越講越興奮,所以就決定左出發啦!但嗰吓真係有少少驚呀~~因為我平身有少少怕高,加上之前對360都唔係有咁多信心,不過大家都話試,唯有硬著頭皮去啦!

好在...有太多人排隊,要排成兩個幾鐘先有位,所以大家都決定改搭巴士去大佛啦!

去到大佛,大肥豬其中一個姪仔(2歲多少少)就全程同我地玩,又拖住我,又俾我抱。佢真係好得意,隻眼又大,我地都叫佢做大眼仔呀!

講起大眼仔,真係唔可以唔俾個叻佢呀!佢行上同行落大佛嗰條長樓梯全程都係拖住我自己行,唔洗人抱,我行都一半都要停吓抖吓,佢完全唔洗,仲叫我快D!小朋友真係好氣力啦!

 

去完大佛,就去市集行吓,之後就打算搭360走。不過,買唔到飛呀,所以最後都係搭巴士走!

好在買唔到呀....因為返工屋企先知昇平360又出事,又有一批遊容被困...好果我地買到票,我諗其中一個車箱會係我地呀!真係好彩呀!

今日都幾好玩,最衰就係冇帶相機,冇得影好多靚相。不過...好似搭左成日車,有少少辛苦...不過都玩得好開心!可能同BB玩會令到個人都會好開心!

沒有留言:

發佈留言