2007年4月28日星期六

順利完成

今日係我地學校嘅祝聖紀念日,因為係天主教學校關係,佢地請左陳日君主教嚟學校做主禮嘉賓。就係因為依個原因,學校上上下下嘅人都好緊張,好驚會出錯。好在都好順利完成左,當然會都有少少問題,不過唔關我事,所以都好開心。

我開心並唔係見到陳主教或者係個RUNDOWN好順利......我覺得開心係因為我自己負責嗰D工作冇任何出錯,冇打碎D香賓杯(因為我負責派香檳俾嘉賓)、冇行錯位....雖然我知道總會有人覺得我做得唔好,唔理佢啦...我覺得OK就得啦!不過...今日真係企足成日,好倦呀!

聽日又係OPEN DAY,又要忙..忙...忙....不過都好少少,聽日只係做賣遊戲券,唔洗咁辛苦,但又唔可以訓餐飽,都係要等到星期二放假先可以大覺訓啦!

沒有留言:

發佈留言