2007年1月6日星期六

休息的一天

今日真係可以話勁休息嘅一日呀!

今日爸媽佢地去左朋友屋企,大肥豬又要OT,所以成日都係得我自己一個人係屋企,都有少少覺得寂寞呀!

不過...我都好懶....訓足成日,訓到個人好似浮浮腫腫,傻吓傻吓。訓醒又做幫自己做FACIAL,真係非常之忙呀!

頭先大肥豬打電話問我,點解今次一個人係屋企都冇發脾氣,冇唔開心。

我當時都冇答佢,因為我自己都唔識答。

我之前都好唔習慣一個人嘅感覺,依家諗真吓.......有時候一個人可以真正嘅休息,乜都唔理,鐘意做乜都得,都幾好呀。加上大肥豬都係為左做嘢先陪唔到我,佢去玩就話唔開心,做野緊要嘛,我又點可以發脾氣呢!不過一兩日就OK,多幾日.....我怕我會悶死呀!

我真係發覺自己越來越識諗......唔通我依家先開腦!

沒有留言:

發佈留言