2007年1月7日星期日

BOOK好攝影

今日終於都BOOK左我地大日子嘅攝影啦~仲落左訂啦!

首先多謝各位姊妹所提供的資料,今日我同大肥豬都行左金都好耐,都考慮過,最後大肥豬都決定BOOK番我地上次睇過嗰間 ~ 新婚天地。

主要目的係大肥豬知道佢地有幫帝廷酒樓做嘢之後,曾經打過電話問佢地個經理依間公司D反應,得出一個都幾滿意嘅答案。加上大肥豬覺得佢地個D相版都唔錯,所以就決定依間啦!

我都唔知係唔係真係好,嗰日話晒都係一個重要日子,唔想有冇問題出現。不過大肥豬決定用依間,我都要尊重佢意見。唔好成日都係我決定所有野,俾D佢話事啦!

就係咁,我地又解決多樣野啦!嚟緊都應該可以休息一吓,唔洗再諗結婚D野。

我諗住過左年之後再開始找租衫地方......之後再辦D濕碎野。

沒有留言:

發佈留言