2007年1月21日星期日

激正嘅HOCC演唱會


尋晚同LULU妹去左睇HOCC演唱會PART II,雖然大部分RUNDOWN同上次係差唔多,但都只能以一個字嚟形容~~~~正。

同上次一樣,差唔多一到D快歌位,個個都起晒身,拿住支捧捧跟拍字拍,全部人都HIGH晒,個氣氛真係好好呀!我自己都HIGH到唔識形容,嗰支捧捧係中場已經俾我拍到漏晒氣,跟住下半場全程用手拍,散場時對手就好似麻痺左,真係好開心。

今個最演唱會新加入的一PART,亦都係全晚HIGH嘅環節。HOCC著住一件令我諗起梅姐既"裂焰紅唇"嘅歌衫,加上一連串快歌串燒歌,真係好好正!原來HOCC係可以晒SEXY......真係另一個形象呀!

總括成晚都真係好好睇,雖然係第二次睇,但都覺好好呀~~仲唱到12:00先散場,真係正。

我真係越來越LIKE HOCC啦~

不過美中不足就係座我後面嗰位妹妹仔,佢真係比我HIGH十倍,成日都大聱尖叫,仲間唔中用佢支捧捧拍都我個頭呀!真係都幾慘!但我都明白佢都係投入,唔可以怪佢。但係.....座我隔離嗰個就有少少離譜,一入場就成大袋麥當當,佢又唔立刻食(嗰時仲有成15分鐘先開),等到開場先食。當佢企起身嗰時,又一路搖身,又將個飽拎係手,真係好驚佢個飽整到我呀!

 

沒有留言:

發佈留言