2007年1月5日星期五

Hello Kitty婚禮


分享「情濃地鐵」故事 贏取全港首個Hello Kitty地鐵婚禮

一個獨一無二的場地、一輛地鐵花車、一套Hello Kitty婚紗、一對伴娘伴郎名叫Hello Kitty及Dear Daniel、一個婚姻監禮人加上一大批來賓觀禮,構成一個全港矚目的浪漫地鐵婚禮!一切都已準備好,你倆是否願意成為當中的一對新人?

1月14日前,以「情濃地鐵」為題,投交你和他(她)有關地鐵的愛情故事,即有機會贏取首個於地鐵站舉行的浪漫Hello Kitty婚禮!2月14日,盟訂終生,做全港最幸福的有情人!

今日我放工係地鐵站內見到的,覺得幾得意,雖然我唔係kitty迷,但依個活動真係吸引呀!因為有Hello Kitty同Daniel做伴郎、伴娘,真係一個童話式的婚禮。

不過...我係唔會報名嫁,因為我地冇乜特別地鐵的愛情故事,加上我地係好怕羞嘛.....

所以到係留番係2月14日留意吓邊位幸福兒,登佢開心吓。

沒有留言:

發佈留言