2007年1月14日星期日

木糠布甸

第一次食木糠布甸,係幾年前係澳門,嗰時覺得好好味,好似雪糕口感

。我仲一次過食左三杯,仲俾大肥豬話我為食。

前幾日,同事糖糖整左木糠布甸俾我食,真係幾好味....於是我就問佢點整啦~~原來係好容易,於是我又學人整吓啦~

真係好簡單,買三樣材料就OK啦

好在我在攪拌機同撥蛋器,所以D餅碎同忌廉都好容易整,不過最難將餅碎同忌廉要一層一層舖好,都有少少唔平均。

經過半個鐘頭係廚房蔽關,終完成功啦~

睇個外觀都好似幾似樣,依家要放左入雪櫃,等我地去完街街番嚟就有得食啦~

好勁張~~~唔知好唔好食呢?

頭先終於都食左啦~~

好在大家都覺得好食,爸爸仲好快咁食晒成杯(原本佢係同媽咪兩份),仲話口感唔錯,真係有少少成功感呀!

沒有留言:

發佈留言